ي روزي

ي روزي

یه روز چشاتو وا کنی


می بینی من تموم شدم


می بینی جام چه خالیه


یا رفته ام پی خودم

اگه یه روز و روزگار


پیش خودت باز بشینی


تمام این روزا رو


جلو چشات باز می بینی



نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت16:56---10 دی 1393
سلام رضا
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

رضا بهم سر بزن منتظرتم


سحربانو
ساعت16:56---9 دی 1393
سلام رضا
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

رضا بهم سر بزن منتظرتم


سحربانو
ساعت10:19---9 دی 1393
سلام رضا
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

رضا بهم سر بزن منتظرتم


نازی
ساعت8:22---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت10:40---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


سارا
ساعت15:41---5 دی 1393
چی شد؟
پاسخ:چیز خاصی نشد


نازی
ساعت14:11---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت12:30---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت3:54---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


mina
ساعت22:12---1 دی 1393
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم :
می آید .....
می ماند ....
و به تنهائیم پایان میدهد
آمد .....
رفت ......
و به زندگی ام پایان داد
webetoooooooon aliiiiiiiiiie b manam sar bzaniin


نازی
ساعت13:00---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت19:03---26 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی رضا ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:ببخشید من جواب هیچ کسو نمیدم. واقعا معذرت


بهار
ساعت12:00---26 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست رضا واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت13:42---24 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست رضا واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

بهار
ساعت10:26---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست رضا واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت12:08---19 آذر 1393
رضا اسم شماست؟

خخخخخخخ

رضا پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ:مهرنوش اسم شماست؟ خخخخخخخ عجب گرفتاری شدیم


مونا
ساعت20:29---2 آذر 1393

سلام خوبی عزیزم من که گفتم مطالب عاشقونه بلد نیستم بذارم

 



نازنین
ساعت13:47---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار رضا
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نازنین
ساعت13:09---29 آبان 1393
چطوری رضا
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی رضا ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
رضا منتظرتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 25 آبان 1388 ] [ 14:34 ] [ رضا ]
[ ]